Hockeyfreaket

1 maj!

Kategori: Allmänt

Jaha då va det 1a maj, fy fan va fort det här året har gått hittills!
Igår så vart det en helt okej valborg, vart hemma hos Fia med några tjejer, vi spelade nåt spel som jag inte minns namnet på haha, runt 12 stack vi bort till Söder( i hva alltså).
Runt 1- halv 2 stack Petra å Frida å sen vid kvart i 2 stack Julia å Anna därifrån, så där e jag med typ ingen jag känner eftersom att Fia gick å sysslade med annat hehe.
Jag stack hem runt 4 nån gång, å sen väcktes jag av att Marcus gick flera gånger ut till tvrummet men såg mig aldrig i soffan haha, så då sa Matthias att han skulle kolla på toan om jag låg där :P

Har känt mig bakis i stort sett hela dan, vi stack till Gräshagen runt 2 och så kom jag hem till skogen för typ 40 minuter sen.
Vet inte vad jag ska göra ikväll, tror det blir slappt eftersom jag e på dåligt humör.
Måste ta itu med det här snart..

Aja, ha det bra allihopa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: