Hockeyfreaket

Du vet att jag älskar dig <3

Kategori: Allmänt

Fy fan va segt med skola igen efter å ha varit långledig! Riktig seg dag idag i skolan, fast jag blev lite cp på slutet å flummade som fan haha, så Petra & Frida vafan jag hade sniffat ;P
Vi fixade underskrifter efter skolan å sen stack jag å Frida ner till stationen, satt där en stund sen kom hennes buss, jag åkte tåg hem så fick sitta där en stund själv, stötte på Dannä där :)

När jag kom hem så va klockan typ kvart i 4, mös med min älskling när jag kom hem :)<3
Sen blev det käk å sen ge sig ut en sväng när pappa kom hem. fick hjälpa till å sopa stenar! verkligen kul, eller inte -.- sen va jag tvungen å hämta fogsand, å den hinken vägde ju typ ett ton haha.
Sen pysslade jag om Jasmine en stund, fy fan va hon såg ut, märktes att jag inte borstat henne på nån vecka (A) så jag stog där å va typ brun av hennes hår haha. å fy fan va smutsigt det blev, så blev raka vägen in i duschen när jag kom in hehe.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, sällskapat med mamma å dom en stund. Senare så ska jag nog kolla på filmerna jag köpte i Ullared i lördags :P

Imon så blir det ingen skola för mig! så skööönt :D å på torsdag så blir det å åka till Göteborg med skolan igen, på yrkes-sm typ, sen blire nog lite tid på stan :)

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Kanske uppdaterar senare om hur filmerna va :P
Ha det bra alla sålänge, puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: