Hockeyfreaket

Henna <3

Kategori: Allmänt

Haha suger jag på att uppdatera eller vadå! e 1 vecka å 4 dar sen jag skrev senast, usch va dåligt av mig! men men.
ialla fall, det är inte så många skoldagar kvar nu! så jävla underbart!! :D å på tisdag så har jag "ingen" skola, yey! så tror denna veckan kommer gå snabbt också, helt underbart är det när veckorna bara rinner iväg nu innan sommarlovet. säger bara pang så är det helg när det känns som det va måndag igår.

Idag va jag ensam hemma medan mamma å pappa va i Skåneland med Hero på utställning, han kom 5a av 8a hundar. å det var en bra placering för å va första utställningen han varit på. Å jag ser fram emot att mamma å dom kommer bli sådär aktiva med utställningar nu igen, för då får jag va massa ensam hemma, förutom att mina små älsklingar e hemma då, men dom e så underbara så dom får gärna va hemma!:) <3

Satt ute ungefär en timme i solen innan då jag inte orkade vistas inne med pappa..
medans jag va ute så satt jag på altanen utanför den inglasade å Henna låg brevid mig, så ett tag låg/satt vi där å tittade på varandra <3


Henna innan idag <3

orkar inte skriva mer nu, ha det bra!
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: