Hockeyfreaket

3 dagar kvar!!!

Kategori: Allmänt

godkväll bloggen. nu så har skolan satt igång igen. vart rätt sega dagar hittills. men har bara en dag kvar denna veckan, på torsdag å fredag så är det praktik men eftersom min är struken i höst så ska jag vara hemma och plugga istället. välbehövligt som fan! men på fredageftermiddagen sticker jag in till stan, å sen blir det fest! fy fan så underbart! är så jävla taggad inför denna helgen så det inte går att beskriva i ord typ haha.

sen att det finns vissa saker jag gärna inte vill veta om vissa personer, men men. men dom tankarna ska jag försöka skjuta undan, speciellt under helgen, kommer inte klara av att ha kul annars... har snöat som fan idag! vi har typ 25cm snö här hemma, var ute och skottade innan och fy fan säger jag bara! det va ingen lätt match, å speciellt inte när man har två nötter till hundar som ska va med, den ena biter i den där snögrejen (som jag inte minns namnet på just nu xD) å den andra står/hoppar runt å ylar samtidigt och försöker fånga snön jag kastar undan, ja jisses..

ne nu orkar jag inte skriva mer. ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: