Hockeyfreaket

bara för att jag envisades med å krama träd.

Kategori: Filmer & Musik

Godmorgon. eller aa inte riktigt, har vart vaken nån timme nu hehe.
Ska börja fixa mig om en stund för snart så ska jag in till stan å köra^^
ska även beställa halkbana idag å förmodligen en till lektion om inte Anders säger nåt annat, men läste på deras hemsida nu att om man ska köra med deras bil så får man som en "varmkörningslektion" innan man åker upp till vägverket å kör upp på riktigt! asså jag börjar fan bli nervös för uppkörningen, eller jag är mer nervös inför teorin än körningen..

sitter och lyssnar på Promoe just nu, han gör väldigt bra musik faktiskt! han har väldigt bra budskap i vissa av sina låtar. detta är väl inte riktigt sån musik som jag brukar lyssna på hehe.


Ne nu ska jag klä mig å sminka mig. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: