Hockeyfreaket

gameday!

Kategori: Hockey

Hejsan!
Hemkommen för en stund sen nu, körlektionen gick väl okej antar jag. Haha Anders är ju lätt bästa läraren! han tycker att i o med att jag har sån "perfekt" körning redan så gnäller han på mig om värsta petnoga grejerna  och det tycker han är jobbigt xD
Å nu är halkbanan bokad också å en ny lektion nästa vecka.
Efter jag vart på trafikskolan så åkte vi till Maxi och handlade och sen så åkte vi hem, har käkat å lite så nu.
Om ungefär en timme så ska jag in till stan igen å kolla hockeyn :) äntligen äntligen äntligen är allt jag har å säga! :D hehe, längtat som fan. har missat 2 hemmamatcher på en månads tid typ.... första på 2 år typ, det svider.

Asså jag fick ett sånt sjukt konstigt förslag på Helgon häromdan, av en 33åring! äckligt! :s han skrev "hej du singel lust ses å bli gravid puss" hur jävla vidrigt är inte det då?!?! asså han är 33 år!!!! usch, sorry men var bara tvungen å skriva av mig lite om det för det äcklar mig nåt så enormt!

Asså det har hänt nåt konstigt med min text på bloggen, den är typ i "fet" stil och det går inte stänga av det på knappen i menyn:s aja, kanske ändrar av sig självt sen hehe.

Å idag måste Håve vinna så vi fortsätter hålla oss före Cluben. och jag tror att FBK kan bli ett tufft motstånd ikväll, men vi får heja jävlar så vi vinner :) hehe.
Har inte så mycket mer å skriva nu, skriver kanske nåt ikväll om jag pallar.
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: