Hockeyfreaket

ingenting håller för evigt.

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Har en lite bättre kväll idag, inte bra men den är okej.. idag så fixade jag lite här hemma och det tjänade jag pengar på, toppen!(y) sen åkte jag och mamma slängde massa skräp å sen hälsade vi på min söta lilla förvirrade mormor:) sen åkte vi vidare till min moster och plockade några speciella röda pinnar för jag ska göra gravdekorationer till helgen, å då är gratis material alltid bäst hehe. 

Imorgon så är det körlektion som gäller igen å sen på kvällen äre hockey, ÄNTLIGEN! ska ju träffa min gamle vän där också:)
Sitter och kollar på My name is Earl just nu. blir nog nån film senare. sover så dåligt nuförtiden, mår dåligt också för den delen..

Har inget mer å skriva nu direkt. Ha det bra!

Du är min alldeles egna ängel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: