Hockeyfreaket

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Kategori: Allmänt

Hallojsan! var ett tag sen jag skrev här nu, men har inte orkat. tappat motivationen liksom..
idag så var det lång dag i skolan, blä.. hade Liselott på floristlektionen idag och hon hade sin jävla snorunge med sig idag, asså shit vilken jävla jobbig unge!!!! finns inte ord asså! ville typ strypa henne, bryta nacken av henne...
fick dekorera en VIT julgran idag! fy fan så fult! tur jag inte ska va med på Öppet Hus på lördag för jag hade skämts allvarligt talat!
fick skjuts hem idag, så skönt, tar ju trots allt en tid att komma hem för mig...

Imorgon så är det en kort dag i skolan, slutar vid 12, har körlektion vid 13. efter det så blire en runda på stan med Frida, kommer inte ihåg om Petra skulle följa med? :P


Frida & Petra i somras vid Vätterstranden :)

Ha det bra! Puss

Kommentarer

  • petra säger:

    haha så jävla sexig bild asså xD

    2010-11-30 | 06:26:57

Kommentera inlägget här: