Hockeyfreaket

du är det där lilla extra <3

Kategori: Allmänt

Tjosan bloggen!
Idag så har jag gjort allt det jag skrev igår, först i morse så gick jag ut och lagade stängsel, sen lite slapp, sen tog jag tag i städa rummet, dammsög och till å med tvättade golvet, bytte även lakan och bar ner tvätten. Sen efter det så duschade jag Henna. Hon är så söt nu när hon är lockig i pälsen! :)

Igår så fick jag hem skolkorten, på klassfotot så har jag världens minsta leende typ, men mitt sånt där kort jag är ensam på, haha asså jag ser gråtfärdig ut! xD

Kollar på Simpsons just nu, vet inte vad jag ska göra mer idag. har ju liksom redan gjort allt jag planerat, skulle iofs kunna fixa all tvätt som ligger på mina hyllor, men vet inte vart jag ska göra av den eftersom mina lådor är fulla =/

aja, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: