Hockeyfreaket

.

Kategori: Allmänt

Godkväller!
Har inte skrivit här på hela dagen, har ju skärpt till mig lite annars med bloggningen hehe.
Kollar på Paradise Hotel just nu, väntar på Scrubs haha:P
Vart hos Malin å dom och kollat på hockeyn eftersom jag inte fick va där själv!!!! :@ så jävla förbannad och irriterad över detta så det är sjukt! finns nog ingen som anar vad förbannad jag på min mamma angående detta!

asså känner typ sån jävla ilska inombords så det är sjukt, och tro mig, denna ilskan handlar inte bara om att jag inte fick gå på hockeyn. det finns massvis med anledningar! vill typ bara skrika på allt folk jag kommer åt och slå på allt som går att slå på.. 

Ne usch pallar inte skriva mer nu, är så jävla irriterad så ska nog lägga mig nu och varva ner innan sova. 
gonatt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: