Hockeyfreaket

förlåt är allt jag kan säga.

Kategori: Allmänt

Godkväll bloggen. har typ sovit bort den här dan. har bråkat med han jag älskar och aa, denna dan har vart helt jävla värdelös. vill spola tillbaka tiden och få allting ogjort.skippa den här dagen helt helst.
Imorgon så åker pappa iväg igen å kommer inte hem på några dagar. fan så skönt.

idag så har jag äntligen tömt den gamla datorn på alla bilder å all musik å så, så nu har jag allt det på en extern hårddisk, en del ska ju givetvis in på denna datorn, men inte allt. vill ju liksom ha lite musik å sånt på den här datorn också ^^

jag längtar som fan till tisdag! ska få träffa min gamle vän på hockeyn då! fy fan va underbart! <3
har även min 4e körlektion på tisdag, och jag är så jävla stolt över mig själv! för senast sa Anders att jag har 1 möjligtvis 2 körlektioner kvar å sen är jag redo för uppkörning. han tycker jag är "äckligt duktig" på att komma ner till 2ans växel och förbereda mig för å svänga, nästan så det är sådär smörigt duktigt haha;) var så han uttryckte sig ialla fall. jag måste nog ha världens bästa körlärare! :D han "skällde" på mig senast nu på mig också för att han inte hade nåt å skälla på mig om haha

jag sitter här och funderar på vad jag ska köpa i Ullared på torsdag, jag brukar ju alltid skriva en lista vad som måste köpas. men just nu kan jag typ inte komma på nåt speciellt, bara födelsedagspresenter och julklappar. har ju 3 små rackare som fyller i november, fast till Mackelito är jag iofs färdig! men till dom andra 2 då? och vad ska man köpa till alla dom hundra ungarna till syskonbarn man har i julklapp? svårt det där!

orkar inte skriva mer nu, bjuder på en bild på Henna<3


Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: