Hockeyfreaket

Fredag 15 oktober 2010

Kategori: Allmänt

Tjoho gott folk!
Har ni för er? själv sitter man här å funderar på vad man ska hitta på, är på städhumör :s vet inte varför, å det finns typ inget å städa eftersom jag städade igår å mamma städade där nere igår också.. såå, vart ska jag städa nånstans? kanske ut till stallet och röja lite? fast fan, det är ju svinigt kallt ute! äh får se hur jag gör.
Somnade riktigt sent inatt, och vaknade av att Frida messade, å jävlar va rädd jag blev! haha
asså jag är på partyhumör...... längesen det var nåt festande nu faktiskt, men det är ju bra på ett sätt faktiskt, för alkohol är ju faktiskt inte nyttigt hehe :P

Asså det är bara 29 dagar kvar till min 18årsdag idag! fatta att jag är sjukt taggad liksom haha xD det är fan inte långt kvar asså! :D

På måndag så ska jag ha min 3e körlektion, undra om Anders får nåt utbrott då som senast xD käranån asså, kan fortfarande se framför mig hur han rusar ur bilen och sliter upp kärringens bildörr bakom xD

Usch börjar bli hungrig, har ju inte ätit nån frukost än, för vi har typ ingenting i kylskåpet, det typ skriker tooooomt om det hehe. men hoppas på att mamma fixar nån lunch eller nåt snart.
Ne nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: