Hockeyfreaket

fuck this life!

Kategori: Allmänt

Godkväll! sitter här framför datorn och har ont i min panna och hostar som en dåre! men ååhh va bra att hostmedicin/slemlösande grejs hjälper.......not....

kollar på How I Met Your Mother nu, stör mig på att dom visar samma avsnitt massa gånger..
längtar tills imon då Vampire Diares börjar sändas på tv igen, men kommer väl misslyckas med å följa det denna gången också haha.
Imon måste jag fixa staketstolparna som är sönder, byta lakan å städa mitt rum, å sen måste jag duscha Henna också tror jag.

Igår så åkte jag in till stan, skulle vara barnvakt åt Marcus i några timmar och sen sov jag i Hva. Å idag så åkte jag, Helena å Marcus upp till A6 en sväng, mötte även Eva där^^ åkte hem vid 4, har inte gjort nåt sen jag kom hem. bara kollat på tv med mamma typ.

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på nån film. Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: