Hockeyfreaket

Miss you!

Kategori: Filmer & Musik

Godkväll!
sitter här och hostar som ett jävla as, ska vara hemma imorgon också. får se hur det blir på torsdag, då måste det bli hockey ialla fall!
För nån timme sen så pratade jag å Petra om att vi ska gå på Halloweenfesten på 8 glas i stan, onsdagen på lovet v.44. så måste till Carlings nån dag å köpa biljett om vi nu ska gå hehe.

Innan när jag satt å skrev lite stuff i min kalender så såg jag att jag har risketta på fredag, från 8-12!!!! fy fan säger jag bara, usch kommer somna typ.. jag hatar verkligen långa "lektioner". blir så uttråkad å bara sitter där å tänker å undrar när fan det ska ta slut typ haha.

Å jag är helt såld på några låtar,
Hardcore Superstar - Moonshine
The Killers - Somebody told me
The Cardigans - You're the storm

å massa Volbeatlåtar som jag hör på Bandit men inte vet vad dom heter xD å nån låt med Royal Republic :P

Kommer nog inte skriva nåt mer ikväll, så säger godnatt nu även om jag inte ska sova nu hehe.
Puss på er

Saknar dig <3

Det här skulle ha kommit upp i tisdagskväll, men märkte först nu att det inte gjort det :s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: