Hockeyfreaket

Studenten!

Kategori: Allmänt

Åhh jag är så taggad till studenten just nu! xD fick nåt fnatt å bara blev jättetaggad, lite jobbigt faktiskt eftersom det är några månader kvar ännu =/ men jag är ändå taggad! :D finns inget som ska få förstöra den dan! absolut ingenting! :D

Har pluggat lite körkortsteori nu ikväll, igen. känns inte som jag gör nåt annat nuförtiden, men jag måste verkligen klara körkortet sen i november! är verkligen laddad inför å ta det, tänker inte gå som många andra och dra ut på det, vill ha mitt nu liksom!

Vet fan inte vad jag ska hitta på, har spelat spel på FB å chattat med en gammal klasskompis från högstadiet, kollat på tv å plockat iordning på rummet, men är fan fortfarande rastlös! helt sjukt, behöver göra nåt som tar slut på alla mina krafter! å inte fan är jag trött heller så kan inte gå å sova..
Kanske borde börja föra över lite filer å så från gamla datorn? ne det pallar jag inte, hålla på med 2 datorer samtidigt har jag inte tålamod till just nu..

Ska nog sätta mig å fortsätta spela nu. Bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: