Hockeyfreaket

tillbaka?

Kategori: Allmänt

Hellu bloggen! tog ett litet uppehåll. kände att jag inte hade nånting att skriva riktigt. har väl inte vart mina veckor riktigt det senaste om man säger så.
i onsdags så var jag hos arbetsterapeuten och sen hos sjukgymnasten, på första besöket så fick jag bara reda på att jag ska få en cp-ring till, alltså ska jag ha två stycken nu.... och hos sjukgymnasten så tyckte hon att mitt knä såg mycket bättre ut och att jag inte behövde göra så mycket mer, om det inte blir värre då vill säga, men då är det ju upp till min läkare som sagt vad som händer.

Å förra onsdagen så började jag ju med Metoject, medicin i sprutform. och det funkar bra än så länge, det kommer ju inte visa några resultat i mina leder än på några veckor, kan ta upp till 8 veckor.. men jag mår ju inte dåligt av å ta sprutan eller så. å igår så tog jag den själv utan problem.

Igår så var jag på vårdcentralen igen, 3e gången på kort tid. Fick ytterligare en dos av antibiotika å kortisonspray, +kortisontabletter i en veckas tid nu. nee men jag är väl bara inbillningssjuk som min far säger, jag inbillar ju mig bara att jag har ont i huvet å det känns som att huvet ska sprängas. :)

Tänkte skriva en önskelista här på bloggen, för har funderat ut lite saker som jag önskar mig, visserligen har jag en känsla av att det är nååågot lite dyra saker, men men, folk undrar ju liksom vad jag önskar mig hehe, så då får dom tåla svaret också ;)

Denna helgen är det ju "halloweenhelg" och jag tänker inte göra ett piss faktiskt. bara vara hemma. alla ska ju typ ut på krogen och så, men jag får vänta 2 veckor till innan jag kommer in.. men är inte på humör för nåt så är nog lika bra att jag är hemma, annars kan det hända massa onödiga saker..
så ikväll blir det bara god mat, bra film å lite gottis på det hehe.

Skriver listan om en stund, bye so long!


Jag tar den lila sprutan i mitten på bilden ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: