Hockeyfreaket

Vissa människor kan man bara inte leva utan <3

Kategori: Allmänt

Goddagens!
blev ingen praktik för mig idag heller, mådde sjukt dåligt på morgonen, och gör fortfarande iofs. Var på vårdcentralen vid 10 i morse och då konstaterades det att jag har bihåleinflammation.. så med mig hem fick jag Kåvepenin 800mg, ska ta 6st/dag. ögonsalva och nässpray som gäller mot inflammationen.
Så har bara luggit och vilat det mesta, har så sjukt ont i huvet och mår illa, så imon ska jag va hemma också men sen ska jag förhoppningsvis klara av praktiken.

Just nu så är jag ensam hemma med hundarna, väntar på att mamma ska komma hem från sjukhuset där hon är med Malin just nu, och eftersom hon åkte för några timmar sen å inte är hemma än så verkar det ju som det var nåt allvarligt.. :/ så är lite orolig för systra min <3

Lyssnar på radio över nätet nu, på Bandit. dom spelar så sjukt bra musik, bara rock liksom! helt underbart! :) slippa höra vanlig skitradio, samma musik om å om å om å om å om igen heeela dagen.



Avslutar detta inlägget med två bilder på min lille voffsing :)
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: