Hockeyfreaket

Yrsel.

Kategori: Allmänt

Hello!
Snart är den här dan också förbi, tycker dagarna går ganska fort även att jag bara går hemma hela dagarna, men ligger för det mesta och kollar på film eller tv för mår så sjukt illa å är yr. så då gör man gärna inte nåt annat än å glo på film eller sova.
Snart kommer mamma hem med Malins 3 ungar, för Johan är på sjukhuset med Malin, hoppas på att hon får komma hem idag så hon slipper operation.
Har faktiskt inte pluggat nån körkortsteori idag, men när det är så mycket text å jag är yr så fattar jag typ inte vad det står, och då blir det bara massa fel, så bättre å skita i det tycker jag då.

Sitter och funderar på när fan jag ska palla föra över alla filer från andra datorn till denna..
Ne men hade väl inte mer å skriva nu, höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: