Hockeyfreaket

Bilar.

Kategori: Allmänt

Asså det är bara måndag å jag har redan tröttnat på den här jävla veckan!!
nåt som ska bli skönt är att pappa åker till Värmland imon så jag å mamma får lite ensamtid.. vi lämnade Saaben idag så nu har vi bara golfen, men jag sitter och funderar på om vi inte borde ha en lite vettigare bil, för jag menar golfen är liksom aa en golf, man får inte i 1an om man inte står helt jävla blickstilla med bilen, 2an strejkar ibland, den låter som fan, finns ingen stereo å inget sån där i ratten som jag inte minns namnet på nu, men man får ta i för kung å fosterland ialla fall när man ska svänga, and I don't like it!!
okej nu är jag ganska gnällig men ändå, ge mig gärna nån av dessa!


Nya Saab 9-5, yummie!

eller min eviga drömbil, en Hummer H2 <3

eller en Dodge Charger

Ska försöka hitta mig en rik man som kan ge mig en Hummer hehe ;)
Nu ska jag kolla på 2½ män, höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: