Hockeyfreaket

Firade hemmapremiären med en vinst mot Brynäs och Pelle G upp i taket!

Kategori: Allmänt

Jaha dags å slänga upp ett inlägg här kanske. jag har egentligen haft lite saker som jag velat skriva om men sen har jag typ inte orkat när jag kommit till datorn xD 
vart hemma och sjuk torsdag å fredag, å är fortfarande men trotsade det idag och stack till hockeyn som får mig å må så sjukt bra, och alla människor där gör mig så jävla glad! :)
Vi vann idag med 5-4 i sudden, fan vilken seg match alltså! hawaiihockey på hög nivå verkligen.. men vi vann ju tillslut ialla fall och fick med oss extrapoängen :)
Käkade mumsig pizza ikväll med, var längesen nu. och nu sitter jag här och är aa uttråkad eller nåt, skulle vilja gå å leta fram en film i hyllan men vill inte ta mig utanför mitt täcke för det är kallt haha. 
 
Och asså nu måste jag yttra mig om det där förbannade valet imon, ja jag vet att det bara är vart 4e år och att det är Sveriges framtid det hänger på. men det kvittar vilket jävla parti man röstar på för det blir ingen skillnad! det är bara ett jävla valsnack dom håller på med, dom ljuger alltså för folket och säger att vi ska göra bla bla bla om ni röstar på oss så vi får styra sverige, bullshit! jag har alltid varit helt ointresserad av politik och ja jag är det fortfarande, sen visst finns det nåt enstaka parti man håller med om på vissa punkter, men man kan typ inte säga vad man vill längre, för då blir man kallad för det ena och det andra..
och nu måste jag ta upp det här med Sverigedemokraternas valfilm på tv4. tycker det är så sjukt töntigt att dom har censurerat den! det står att man kan gå in på SD:s hemsida och kolla på den, men säg den som inte har internet eller dator då? för det finns faktiskt människor som inte har det, men det vill inte folket inse.. ne jag tycker ialla fall att det är jävligt töntigt gjort av tv4.. 

Ne usch vad mycket det blev om politik kände jag nu, ska bli skönt när skiten är över imon. 
Ha det bra.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: