Hockeyfreaket

Måndag 6 september 2010!

Kategori: Allmänt

Yey har fått igång min dator igen! den har typ strejkat sen i fredags nån gång, icke kul..
Idag va det tillbaka till skolan, alla fick varsin uppgift som man skulle göra, jag fick t.ex "Älskar orange, 230kr", då gjorde jag en bukett med 6 orange/rödaktiga rosor, 4st orange/svarta germini och 2st bärhypericum å som manschett använde jag bergpalmsblad, lite coola spretiga blad faktiskt, blev hyfsat nöjd med buketten, å jag höll mig till det sagda priset, 230kr jämnt :P

Å jag har haft sån jävla otur det senaste, för några helger sen så skulle jag sätta i plattången i våran ena hall nere och då sabbas strömmen där så nu funkar inte det, hände likadant förra året nån gång tror jag, och igår så såg jag att mamma fixade nån kvällsmat i micron så skulle jag kolla för såg inte för locket var ivägen, så jag öppnar luckan och sen när jag stänger den så bara poff dör micron!!! å jag ba meh, neeeeeeejjjj!!!
asså hur överlever man utan micro?! hatar å leva utan micro..

jaha hade väl inte så mycket mer å skriva, juste, är världens lyckligaste med för Hamphamp är tillbaka på skolan ;) hehe
nee men, hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: