Hockeyfreaket

Hiss & Diss!

Kategori: Allmänt

Kände för att göra en hiss & diss grej, så det ska jag göra nu, kanske ska börja göra det varje vecka?

Börjar med dissen:
Jag ska fan dissa min mobil! Eller aa inte själva mobilen i säg, jag älskar den, men komigen, mitt batteri håller en dag ungefär även att jag laddade den i 10 timmar första gången och sen lät den dö, som man ska göra! men det håller ju fan inte! men det är visst så med dom flesta mobilerna som har toucheffekt. men det är fan 2010, dom ska ha kommit på nånting nu som gör att det håller längre så man slipper bära med sig laddaren överallt!



Sen har jag en sak till att dissa och det är sjukhuset i Jönköping +min knäskada.. detta är väl mest för att jag anser att jag inte får den hjälp jag behöver.. har vart där 2 gånger utan att nånting hänt, första gången jag va där så fick jag till svar ät dina tabletter och ta även dom tabletterna 2st 2 gånger om dan. andra gången, förra fredagen(10 sep) så punkterade dom knät på 70-75ml vätska. men på måndag-tisdag så är svullnaden tillbaka och jag är stum i knät igen så jag inte kan böja på det.. det här har tagit knäcken på mig, jag orkar inte längre. hade det varit mitt reumatiska så hade jag inte känt såhär, då hade jag kunnat hantera det på ett annat sätt.. men nu så orkar jag fan inte det längre. så nu får det fan hända nånting snart, tycker även synd om min mamma som ska behöva få all min ilska över sig, men kan inte hjälpa det..  



Hiss:
Elitserien i hockey är igång igen! hur jävla underbart är det inte?! visst för er ointresserade kanske det inte är nåt. men för oss som gått å längtat sen i april att det ska dra igång igen? vi som lever för hockeyn.. vi andas den, vi äter den, vi dricker den, jag vi LEVER för våran hockey rent ut sagt! och jag är en riktigt stolt hockeynörd, mitt liv består av hockeyn och mitt älskade HV71! jag kanske inte har nåt liv utanför direkt med 1 miljon olika vänner, men sålänge jag har mitt liv och mina vänner där så är jag nöjd! det är det som sätter en guldkant på min tillvaro <3



Tack å hej för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: