Hockeyfreaket

Fredag!

Kategori: Allmänt

Usch idag är det ingen rolig dag, har haft sjukt ont i huvet i några dagar men idag så var det riktigt illa.. Spänningar framme i pannan och riktigt ömt, fattar inte varför jag har det då jag både äter och dricker ordentligt, tar även värktabletter då och då men dom verkar inte göra nån verkan..

Regnat som fan gör det med, var visst klass 1 varning på regnet runt omkring här, så risk för att det kommer runt 50ml, kul verkligen!

Har inte gjort så mycket idag, mest slappat pga huvudvärken. Vart och hälsat på morfar också, har inte vart där på evigheter typ.

Ikväll så blir det bara en lugn hemmakväll med hemmagjord pizza och godis, mums!
Ska nog ha en liten filmkväll tror jag, behöver vila mitt huvud, borde väl inte sitta här egentligen, men finns inte så mycket å göra här ute i skogen när det regnar tyvärr:/

Tänkte tipsa om en sjukt bra film sen som har premiär idag, åhhh vad jag vill gåå!!
Aja, hejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: