Hockeyfreaket

Ommöblering!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
vet egentligen inte vad jag ska skriva, hade bara lust å skriva nånting haha.
I lördags hade vi kräftskiva här hemma, var riktigt trevligt! god mat å trevliga människor :)
håller på att flytta runt på mitt rum just nu, och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det så just nu så står min ena hylla med min tv på mitt i rummet haha. Men har fixat ett skrivbord nu så sitter med datorn vid det istället, mycket bättre!

Igår när jag å mamma skulle åka till Aneby så stannade Golfen mitt i korsningen typ, så fick springa ut å knuffa på den, och samtidigt kommer en snubbe i en bärgningsbil som hjälper till å knuffa den över vägen.
Men sen när han ska åt samma håll som vi, så startar den å vi kör iväg före honom xD hahah, han måste trott att vi var dumma i huvet eller nåt xD
sen åkte vi till macken och tankade men då startade den inte där så då fick jag knuffa iväg den en bra bit, men när vi stått där en stund så startar den igen xD då åkte vi till Lönnen så sprang jag in å köpte mjölk medan mamma hade bilen igång, sen åkte vi direkt hem.
När vi kom hem och kollade i motorn så hade fläktremmen vänt på sig och det verkade ovanligt fuktigt i motorn, men idag köpte vi ny rem som pappa fixade dit och sen har vi laddat batteriet så nu går han förhoppningsvis igen, min Bulle!

Imon är det fredag och jag är sjukt partysugen, men varenda jävel jobbar känns det som eller har inte lust å så vidare.... men nästa helg ska vi ut å då hoppas jag verkligen att det blir kul!
På lördag ska jag iaf träffa tjejerna :)

Ne nu ska jag fortsätta fundera på hur jag vill ha mitt rum, bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: