Hockeyfreaket

Bakisdag!

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Käranån vilken jävla bakisdag detta har varit! Men lätt värt det för fredagkvällen/natten var helt toppen! :D
Sov i lägenheten inatt, när vi kom dit efter krogen inatt så började jag å Petra kolla på nån psykfilm typ, ingen av oss fattade nånting xD sen gick jag och la mig, somnade sent och vaknade vid halv 8 igen och kände att jag ville hem, för fyfan, var typ fortfarande lite full när jag vaknade, och sen övergick det till bara huvudvärk.
Sen satt jag å Petra där tills Eva å dom kom tillbaka med bilen, sen gick vi hem till henne och sen åkte vi typ direkt å käkade på Donken, fan va gott det va med mat alltså!
Sen när jag släppt av henne så åkte jag hem, när jag kom hem så gick jag och bytte om, ÄNTLIGEN mjukisbyxor, sen har jag bara luggit i sängen och glott på film, och sovit en stund också, å mamma & pappa har smittat mig med sin jävla förkylning! så har asont i halsen och näsan rinner :/

Kollade på Water for elephants idag, så jävla bra! och jag lipade massor när dom misshandlade djuren, mår så sjukt dåligt av såna människor :(



sen kollade jag på nån serbisk film, handlade typ om en snubbe som gjorde porrfilmer, och sen typ blev han drogad å låg med sin egen son tillslut :s men sen så kom familjen överrens om att det var bättre dom dog så då sköt han dom alla i deras säng, och då kom det nåt nytt porrbolag dit, helt jävla sjuk! :s


Bilden är från slutet av filmen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: