Hockeyfreaket

Dan före dan före dopparedan?

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Är inte så trött ikväll faktiskt, fast jag behöver sova eftersom det är dags för jobb imon igen. Har gjort runt en 50 planteringar på jobbet idag, behöver jag nämna att jag har svarta fingrar eller?
Har ansvar för buden så jag ska se till att allt är färdigt och så, och vid halv femtiden idag så sa både Anki och Elin att jag ser trött/färdig ut, och säger folk det så brukar man se rätt sliten ut, tur att jag får hålla till på baksidan i butiken :P
Å jag kan knappt stödja på min jävla vänsterfot, har den omlindad dagligen typ och lever på värktabletter och mina andra inflammationshämmande och cellgifter, vilken bra kost hehe. Men jag överlever när jag jobbar, det är som värst nu på kvällen egentligen, då kan jag knappt gå.. Men men, efter jobbet imon får jag va ledig några dagar ialla fall :)
Fått en grym julklapp av chefen idag med, en fet julsäck med godis, woho! julen är räddad haha
Ne nu ska jag nog kika lite på tv och sen sova, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: