Hockeyfreaket

Google Chrome

Kategori: Allmänt

Godkväll! Ligger och småkollar lite på Grimm på tv nu samtidigt som jag spelar lite onlinespel, har fått sån jävla irriterande hosta och det kommer bara då och då under dagen, vilket är skönt iofs så jag slipper hosta som en idiot hela dagarna, men det kliar som fan i halsen när den väl kommer..
Jag har ju alltid vart en trogen Internet Exploreranvändare, fattar egentligen inte vad folk har emot det :s men idag så gick jag emot mig själv och skaffade google chrome som jag hört ska va såååå mycket bättre, fattar inte vad det bättre är förutom att designen ser lite annorlunda ut.. men kör väl vidare på detta så får jag se om jag går tillbaka eller om jag stannar vid chrome.
Ne nu ska jag fortsätta kika på Grimm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: