Hockeyfreaket

Göteborg!

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Var några dagar sen jag skrev här nu, mår inget vidare efter all julmat, är lite halft illamående hela tiden men annars är det väl okej ^^
Planerna för nyår har blivit väldigt ändrade haha, kör lite crazy i år och sticker till Götet! Hur gött liksom?! Men får ju dock inte pussa på min pöjk vid tolvslaget buhu, hehe
Men vi brudar ska iaf fylla en bil och ge oss iväg! :D ska bli så sjukt jävla kul!!
Förra veckan så jobbade jag i blomsteraffären och det var riktigt kul, men man var ju rätt jävla trött under helgen sen. Älskling var här och firade jul med min familj på kvällen, fick ett par sjukt snygga öronhänge från honom, dyra designöronhänge dessutom! hihi
Men bjöd med han på hockeyn på fredag, så får en helkväll med honom eftersom jag inte kommer va hemma i helgen.
Och på fredag ska jag nog gå på stan en sväng till, vill hitta nåt nytt till nyår liksom :P
Ne jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva, ska nog försöka sova tidigt, är rätt trött också eftersom Salle väckte mig vid halv 9 idag, han kan verkligen inte sova ut!! så hiiimla irriterande eftersom jag älskar och sova haha.
Ne men godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: