Hockeyfreaket

Torsdag

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Såg att det funkade för mig med ett tidsinställt inlägg hehe
Har vart i eksjö en sväng idag, shoppat ett linne och två ringar och sen var jag med mamma på ortopeden, sen åkte vi hem och ikväll har vi käkat pizza och myst lite eftersom jag inte ska va hemma varken imonkväll eller på hela helgen :P
Sitter just nu och diskuterar med tjejerna på fb om götet, ska bli toppen! väldigt skönt å få komma iväg lite :)
och imon så ska jag å shoppa lite med Petra på stan och så ska vi nog möta Emme en sväng också ^^
Imon så är det även dags för hockey igen, så får jag träffa min sötnos igen :) så imon blir det nån öl och så på hockeyn och vid 16 på lördag bär det av mot götet! WOHO!! :D
åh jag är så jävla taggad haha, vill ha lördag nu nu nu nu NUUUU!!!! xD
ne just nu orkar jag inte skriva mer, byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: