Hockeyfreaket

19 januari 2011

Kategori: Allmänt

Känner att min blogglust börjar komma tillbaka, men jag förstår inte vilka människor det är som fortsätter kolla trots att jag inte skriver nåt, det är alltid några besökare om dagen liksom. å jag har absolut ingen aning, jag vet typ vilka 2-3st är som läser haha.

Jag vann 50kr på min trisslott idag, WOHO! haha, lämnade in den jag fick i julklapp å tog två nya å så vinner jag 50 spänn igen, gött asså, men nästa gång hoppas jag på lite mer nollor :P

Imon så börjar praktiken för denna terminen, vi kommer ha asmycket praktik denna våren, kommer va ute 4 hela veckor å sen har vi massa tors-fre.. tycker det är aningen för mycket faktiskt, men men.
fan, kom på nu att jag måste fixa matlåda tills imon, bläää va jobbigt!

nehe om man skulle ta å hoppa in i duschen å bli lite fräsch.
Ha det bra!

Min älskling får stå för bilden idag<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: