Hockeyfreaket

Dag 6.

Kategori: Allmänt

Dag 06 – Min dag

gick upp vid halv 7, fixar mig å allt sånt, snörar på mig kängorna å kollar på klockan å inser att det är en evighet kvar tills jag ska åka så hade gått upp för tidigt helt i onödan!
tar tåget in till stan, å tåget va sent självklart, kommer in till skolan å då får jag veta att BåB är sjuk så min enda lektion på hela dan typ är inställd, så får uppgifter å skriver upp närvaro, sen var det bara att åka hem igen.
så hade alltså 5 minuter mentorstid idag...
när jag kom hem så käkade vi å sen slappade jag lite, frös som fan.
fick sedan nån knäpp i hjärnan å började rensa bland mina kläder, så nu har jag två stora fulla Ullaredspåsar å en lite mindre påse. sen gick jag å mockade i stallet å släppte in Jasmine, å hon va som Bambi på hal is stackarn, å så ska jag hålla uppe henne med, så alltså håller jag upp 800kg häst från att ramla haha.
å nu så sitter jag här, får väl se vart kvällen har att erbjuda, duscha ska det bli ialla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: