Hockeyfreaket

Dear John

Kategori: Filmer & Musik

Jag har så mycket jag vill säga till dig men som jag inte kan säga.
Jag har så mycket som jag vill skriva men inte har nånstans att skriva.
Jag önskar jag fick träffa min stora kärlek men det kan jag inte det heller.
Jag kan inte träffa honom för att han hatar mig.
Han kunde lika väl ha slitit ur mitt hjärta å spottat på det.

Jag tror faktiskt att jag ska börja föra nån slags dagbok, så slipper allting skrivas ut på internet. folk slipper ta åt sig å bli arga för nånting som dom har tagit åt sig men som inte menas åt dom egentligen.
.....

har en fullspäckad vecka framför mig känns det som, imorgon är det hockey, måste åka in tidigare för att hämta biljetten till torsdag, på onsdag så ska jag in till stan igen för mys med vännerna å på torsdag är det hockey igen. å sen på fredag så har jag inget å göra istället, är sugen på att gå på bio, ska nog försöka hitta nån vänlig själ som vill gå med mig.. 

idag så var jag å mamma i tranås en sväng, köpte äntligen min efterlängtade pyjamasskjorta! nya öronhänge, nytt armband å ett nytt halsband, riktigt nöjd faktiskt å allting var ju dessutom på rea så då blev ju jag glad hehe. sen åkte vi till jkpg å hämtade Twist på djursjukhuset å handlade lite. 

har precis kollat på Dear John, å fy fan vilken bra film! Helt jävla förälskad är jag i den, sån underbar berättelse. 
Kan man bli annat än förälskad å avundsjuk när man ser dom här två eller?
 




Har inget mer å skriva just nu. ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: