Hockeyfreaket

Rubrik!

Kategori: Allmänt

Satt å kollade på tv med mamma å dom innan när jag kom å tänka på vilka roliga citat jag läste i en bok på praktiken idag,

" Alla karlar är bara ute efter en enda sak. Tur att alla tjejer också är det!"
" - Varför har du behå, du har ju inte mycket å fylla den med?
  - Du har byxor, eller hur?"

Haha så jävla klockrena asså! (y)

asså vissa killar är så jävla dumma i huvet, om en viss person läser detta nu så kommer han ta åt sig, det är jag helt säker på, men då får han fan göra det för jag orkar inte bry mig längre ärligt talat.. 
Kan man inte säga anledningen till nånting är ju bara jävligt töntigt, vågar man inte stå för vad man tycker/känner kanske? så tror jag att det är i detta fallet faktiskt. 
denna person är väldigt speciell, men jag orkar fan inte kämpa för någon som inte vågar stå för vad människan tycker.

nog med arg text här nu, ska nog glo på nån film snart. är lite sugen på Ingloriuos Basterds, är sugen på blod;) hehe.
tjo.

Bara för att jag älskar å retas med vissa som tar åt sig:)


Andreas Falk, yummie! ;)

Hvs förra spelare Stefan Pettersson, mmmmmm ;)

Haha åååhh vad jag älskar å retas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: