Hockeyfreaket

Studenten är nära nu! :D

Kategori: Allmänt

Hallå eller! Fan va längesen det var jag skrev nu, men har fan inte lust till å blogga längre. finns inget å skriva liksom..
Men iaf, nu är det bara 4-5 dagar kvar till studenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D SJUKT TAGGAD!!!! :D
asså jag kan fan inte fatta att det är min tur å ta studenten nu. asså det sista året har gått så sjukt fort! jag fattar fan inte vad som har hänt, vad har man gjort liksom? det har liksom bara varit praktik och krogen som gällt känns det som, det är iaf det som jag minns när jag tänker tillbaks.
Men det finns även andra omtumlande saker som har hänt, men dom är lite för privata för å skriva ut på nätet..

Och nåt jag verkligen minns, men kanske gärna vill glömma för tillfället är förra helgens studentfest^^ men den spontana utflykten till Björnholmen igårkväll var så sjukt jävla kul!! :D Kommer fan inte ihåg när jag hade så kul senast faktiskt, så jävla mycket skratt och dans, men lätt värt pengarna! :D
Åhhh jag vill spola tillbaka tiden tills igårkväll haha.

Men nu jävlar taggar jag studenten istället, skulle gärna köra en utgång i veckan, men känns som man har rätt mycket å göra i veckan..


Nu jävlar kör vi!!!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: