Hockeyfreaket

111102

Kategori: Allmänt

Asså jag glömmer verkligen bort min blogg, sen ibland när jag läser olika bloggar så ba: juste, jag har ju en blogg själv haha.

Men får försöka skärpa till mig, för skulle vara sjukt skönt å ha nånstans å skriva av sig lite, alltså är bloggen perfekt, plus att jag faktiskt har några läsare som fortfarande hänger kvar :) så ska skriva lite om det som hänt tänkte jag :P

I fredags så var jag, Petra å Fia på Dia Psalma i Parken, så underbar spelning! Sen på lördan så var det ner till stan å hjälpa Helena inför Stefan & Annelies bröllop, gjorde hennes blommor dagen innan, ICAblommor!!!! haha, ni florister förstår mig ;)
Sen på kvällen vart det utgång för mig och Petra, och fyfan va kul vi hade! skrattade konstant i stort sett och bara hade det jävligt bra, bästa utgången på länge verkligen! :D

På fredag är det dags för Halloween fest, i Forserum! haha, men vi ska inte dricka, inte jag iaf, för jag tänkte sticka hem på natten, men på lördag så är det utgång som gäller igen! hoppas på en lika underbar kväll som i lördags :P 
Sen på söndagen så åkte jag med ena systern å några till, till kvinnornas paradis, hittade inte så mycket, en kofta, leggings och strumpor, men dom kan jag fanimej ha som knästrumpor, dom va gigantiska! xD

Tänkte även försöka uppdatera med den där listan också som jag började på en gång i tiden haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: