Hockeyfreaket

13 november 2011 - min 19årsdag!

Kategori: Allmänt

Idag är det min födelsedag, 19år, fyfan så meningslöst egentligen.. Men igår så hade jag en toppenutgång med världens bästa tjejer, tack för kvällen! <3

Men drack inte så mycket, så jag åkte hem inatt, så var hemma vid 4tiden, och fyfan så sjukt trött jag var på vägen hem. Så idag har jag gått runt i samma mjukiskläder hela dagen, öppnat mamma å pappas paket som bestod av två böcker, en som va om massa blommor, jättefin och massa inspiration och en annan som hetter Kärleksmums 101 bakverk eller nåt sånt, också jättefin, passar perfekt eftersom jag tycker det är sjukt kul och testa lite olika saker å baka ^^ fick även ett par öronhängen av dom igår med, lite längre silverkedjor typ :)

Fått en massa gratulationer idag, den första fick jag vid halv 8 i morse i form av ett jävla sms haha, fyfan då hade jag sovit typ 3 timmar, var astrött så läste det bara å sen svarade jag typ vid 12 :P

I fredags så var syskonen här och då fick jag paket av dom, av Eva och dom fick jag 15st cider i en rosa tunna typ :P Perfekt när man ska ut men har lite pengakris hehe.

Ne nu ska jag fortsätta kolla på film eller nåt, byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: