Hockeyfreaket

24 november = En månad kvar till jul!

Kategori: Allmänt

En månad kvar till julafton! TJOHO!! julkänslan har börjat komma krypandes nu, men inte så konstigt då vi börjat skylta upp i butiken eftersom det är julskyltning på lördag i aneby, så ska jobba några timmar då.
Känner mig verkligen sliten ikväll, för igår var det verkligen fullt ös,medvetslös som gällde, för var halvt död på hockeyn igår hehe. å idag så var det bara jag å Feffe å då var det fullt ös igen, så ja jag känner mig medvetslös.
Men imon är det nya tag och sen hockey på kvällen igen som jag ser fram emot en massa :)

Ne nu blir det väl nån film å somna till, men konstigt att man slutar känna sig trött när man ska lägga sig. först ska jag bara gå ner och ta mina tabletter ^^
Gonatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: