Hockeyfreaket

Även den djupaste smärtan har en mening

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Haft en helt okej dag, vart på praktiken igen, snittat typ 300 blommor, suger dock att det är en praktikplats, blir så jävla less på mitt liv ibland asså..

Skulle egentligen ha börjat en maskinistutbildning idag, men eftersom kärringen på Aneby kommun inte kontaktat mig så blev det inget av det, visserligen så är det grävmaskin jag vill ha körkort på och inte hjullastare och teleskop, men det hade ju vart nånting å göra liksom. Visserligen så trivs jag med att jobba med blommor, men samtidigt funderar jag på om det verkligen är vad jag vill. Jag ville ju byta linje på gymnasiet, men då var jag skoltrött och hade fått vänta ytterligare ett år på studenten, men nu funderar jag på om det hade vart värt det? fått en utbildning som hade gett mig jobb, fått en utbildning som jag verkligen ville ha..
Fan det är så mycket tankar som kretsar just nu, vill flytta, vill bara bort, speciellt från helvetet Aneby! är så trött på den här jävla hålan, vill så mycket, men det finns inga pengar..

Ne nu ska jag sluta skriva tror jag, bara en massa negativt.. hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: