Hockeyfreaket

Barnvakt!

Kategori: Allmänt

Godkväll allihopa!
Sitter hos syster och dom å är barnvakt just nu, eller Albin ligger i soffan jämte mig och snarkar och Hanna ligger i andra soffan å sover och Moa i fåtöljen, å Kissen traskar runt på dom alla men ibland kommer han och trampar på mig och sätter klorna i benet hehe. Men vi har haft lite myskväll med pizza å så har vi kollat på massa videos på youtube hehe.
Sitter och småtittar lite på Grinchen-julen är stulen, men klockan är bara nio och jag är astrött! skulle lätt kunna somna nu, men eftersom jag ska hämta syster och man om några timmar så borde jag inte göra det, eftersom det finns en risk för att jag blir tröttare då..

Tog mig ett tag å skriva detta haha, typ 20 min, för S ringde och grinchen hann sluta så nu ska jag kolla på 2½ men istället :P

Bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: