Hockeyfreaket

Jag bryter nacken av din häst

Kategori: Allmänt

Godkväll! Märker att jag inte får så mycket skrivet på dagarna, fast då har jag ju praktik iofs hehe. Men inte idag, utan idag så vart jag först på TeamOlmed och hämtade mina nya inlägg till skorna och sen så åkte jag till reumatologen, å min vanliga läkare va på semester denna veckan så jag fick nån asdryg gubbe!! fyfan så lam, men tillslut så gav han mig min efterlängtade kortison, och han frågade mig om jag hade fått nån innan, jag ba eeehh jag har haft reumatism hela mitt liv så ja!
Hatar dryga/lama människor, speciellt läkare som är det, usch..
Sen for jag runt och handlade med mamma :) så har massa ont i knät nu, eller inte ont så men det svider liksom. Men behöver bara va i vila tills 11 imon typ ^^

Så när vi kom hem idag så fikade vi lite och sen gick jag å la mig, sjukt trött så var skönt å kunna gå å lägga sig mitt på dan utan dåligt samvete hehe, å imon är jag ju med ledig så gör ju inget om jag är uppe länge inatt :P
Håller på att kolla på Twilightfilmerna nu för att friska upp mitt minne lite inför imonkväll hehe.
Men har pausat mitt i New Moon nu för hittade en ganska cp video på youtube haha, så nu fastnade jag vid datorn å lyssna på musik istället :P
och jag vet inte varför men går inte att fixa så filmen kommer upp här, så ni får bara länken hehe, http://www.youtube.com/watch?v=s9eQoMhhqzo      KOLLA!!! haha :D

Ne nu ska jag väl försöka kolla klart på New Moon eller nåt hehe, bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: