Hockeyfreaket

Trööööött!!

Kategori: Allmänt

Godkväll! Idag var det praktik igen, och jag har vart så sjukt trött och min jävla nerv eller vad det är som krånglar sen krocken började jävlas idag igen, hela nacken typ låser sig å så blir jag helt varm å typ svettas, mysko det där..

Fick in två pallar till med varor idag, så nu har vi fått in typ 6 STORA pallar med varor på en vecka, i början var det kul men sen känner man bara mer å mer kaos liksom.
Men imon blir det nog ingen praktik för min del, ska först å fixa nya inlägg till mina skor och sen ska jag till reumatologen å förhoppningsvis sätta en spruta i knät! så då blir det kryckor i 24 timmar, men lätt värt det sen när smärtan försvinner!

Sen på lördag är det biodags, Breaking Dawn del 1, ser fram emot den som fan efter vad alla har sagt om den!
Å då är det nattbio som gäller, den börjar klockan 23, lite mysigt faktiskt :)


Ne nu ska jag nog kolla på Hesher och sova om en stund. Godnatt folket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: