Hockeyfreaket

Säsongspremiär imorgon!

Kategori: Hockey

Go kväll!
Har inte skrivit nånting idag, har inte suttit vid datorn på hela dan, har pysslat med lite grejer på rummet. Å sen bara kollat på tv med mamma å pappa.

Satt å kollade på jnytt nu och såg att kedjorna är satta, och i fjärdelinen har han satt Sundh, Falk och Liket.
Ehm ursäkta?! blev smått irriterad faktiskt, hur fan kan han sätta dom i 4e och t.ex Fasth i 2a, man ba, eehh Dahlen hur tänkte du där? å sen Piros i 3e, helt okej kanske, men dom 3 i 4e kan jag inte fatta! suck...
Aja, kanske blir bättre än vad jag tycker det verkar som nu..
Ser fram emot morgondagen sjukt mycket, äntligen premiär liksom!

Och på pappret så verkar Dif jävligt starka, men om Håve går in och ger sig fan på att dom ska vinna så klarar dom det, för jag vet att Stefan kommer finnas med i Kinnarps imon! <3

Det kommer bli en sjukt lång dag imon, men kommer nog bli kul, kvällen vet jag garanterat att den kommer bli underbar.

Ne nu ska jag försöka sova, upp om några timmar.
Godnatt!



Längtar till lördag<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: