Hockeyfreaket

Växjö away!

Kategori: Hockey

Godkväller på er! 
 
Igår var jag i Växjö med 150 andra NBSare, sjukt kul resa, plus att jag hamnade på samma buss som en viss mumsig Fidde hehe
Och ja, matchen var ju helt jävla värdelös, håve förlorade med 3-0 för att Mats Trygg gjorde självmål, jävla gubbjävel alltså! och det var tydligen inte tillräckligt för att Uffe skulle bänka honom, ne så han fick va inne på andra målet också och resten av matchen och göra felpass efter felpass, såna som han och Louma borde sparkas så långt det bara går, håve måste verkligen göra en radikal förändring på backsidan, och det måste hända NU! vi har nog fan inte en enda vettig back, eller ja några finns det, men det är mer dåliga än bra.. 
Och jag älskar att Uffe kastar om i kedjorna, enda kedjan han inte får röra är Purres! det är absolut förbjudet för den femman funkar klockrent tillsammans, ja förutom backarna då.
Men att han sätter Ledda och Jämtin tillsammans är bra, för dom lyfter varandra, sen är Rakhshani en som passar dom nämnda väldigt bra, och vad jag älskar denna lilla ettriga amerikanare alltså, han är så sjukt jävla go! 
Ja nu har jag fått skriva av mig lite om hockeyn hehe
Bussresan hem var roligare än den ner, eller förutom den sista milen typ för en viss idiot gick verkligen över gränsen, han puschade verkligen mitt tålamod, och hade jag inte suttit innerst som jag nu gjorde så hade jag nog nitat fanskapet.. men nog om det nu! 
 
Idag så gick jag upp tidigt för att kolla på adventskalendern, känner att det kan va kul å fortsätta följa den, för än så länge så känns den rätt lovande :) och älskar verkligen att det är samma spöke som innan, men shit va gamla dom har blivit, speciellt han som är lite tjockare, han har verkligen blivit jättegammal! 
Men iaf, jag å mamma åkte in till julskyltningen i stan idag, så mysigt är det! och det var snö och kallt, alltså helt perfekt!:)
Kom hem för bara 1½ timme sen typ hehe, men det är ju som mysigast å gå på sånt när det är mörkt ju, va även uppe och hämtade mina byxor på jobbet, måste lagas, snubblade liksom på dom senast jag jobbade, väldigt frustrerande! 
 
haha fan va långt detta inlägg blev, men kände att jag behövde skriva av mig lite liksom, nu ska jag nog kika på nån film eller något! 
 
Rakhshani är fan världens sötaste haha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: