Hockeyfreaket

Cash & Floyd!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Söndag idag, alltså slappardag, har kört lite maskin idag och sen har jag mest luggit i sängen och mått piss, sjukt jobbigt, hatar mina jävla mediciner!
Sen har jag fortsatt å pyssla lite, blev bara 2 timmar idag så har lite arbete kvar å göra :)
Ikväll har jag inte gjort nåt speciellt, mest kollat på tv/film och innan vid typ 8tiden så var jag sjukt trött, men tänkte att jag inte skulle sova då för då hade jag vaknat nu vid 10-11 nån gång, och sen va jättepigg resten av natten, men nu sitter jag här iaf, suck..
Imon ska jag upp vid halv 8, så borde egentligen få lite sömn, men inte så lätt när huvudet känns som det ska explodera. Sen vid halv 10 så ska jag äntligen röntga min fot, men ska bara göra vanlig röntgen denna gången, och om det inte syns nåt så ska jag göra en magnetröntgen för å se om det är mina senor eller nåt sånt som jävlas.
Pappa har masserat min rygg/nacke idag, fyfan vilken smärta på vissa punkter alltså, dom som känner mig vet att det krävs rätt mycket smärta innan jag ska gråta, i o med att min smärttröskel är rätt jävla hög, men fyfan, tårarna var inte långt borta alltså, och han masserade även in smärtlindrande salva så det hettade som eld på ryggen, så får se vad min sjukgymnast säger på fredag då jag ska dit, uschusch, kan redan känna smärtan....
Men måste bli av med mina nackproblem, förmodligen så är ju nacken en bidragande faktor till min dagliga huvudvärk, och jag pallar inte må såhär längre, kan lika väl gå och skjuta mig nånstans då..
Avslutar min kväll med lite Johnny Cash och Pink Floyd, skönt!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: