Hockeyfreaket

Älskade vännen Petra <3

Kategori: Allmänt

Hahah petras blogg underhåller mig så sjukt mycket på nätterna, kan verkligen inte fatta att vi två umgicks så mycket som vi gjorde för några år sen, då kunde vi liksom va flera dagar i sträck med varandra, att vi inte tröttnade liksom haha.
Och nu läste jag ett inlägg där hon skrivit att hon å frida låg på mig medans vi lyssnade på "herman, vi saknar dig med the pojksnopps" hahah
jag har läst typ halva petras blogg nu tror jag, är iaf mitt i hennes och Demms slut, och fyfan vad irriterad jag blev nu när jag blev påmind om idioten Richard som sa att han skulle bära ut petra till demm, USCH för dig!
undra hur vi skulle va nu om vi skulle umgås lika mycket hehe, men när man läser så har hon å jag gjort nånting typ varje dag, antingen hem till petra å bara umgås och vi gick rätt mycket på stan och så,
asså usch nu mår jag inget vidare av å läsa hennes blogg längre, för Petra mådde sjukt dåligt här och va jättedeppig just pga den där jävla människan Demm.. är typ så man har lust och ringa upp henne haha, men tur det helvetet är över..
haha oj, har hållt på med detta inlägget i typ en halvtimme nu, bara läser å läser å läser på petras blogg, hittade ett inlägg nu om första gången jag träffade Dannä xD saknar verkligen inte den idioten, han har förstört så mycket för mig, men det roliga är att han går och väntar på att jag ska bli singel nu, trots att han också har nån xD
avslutar med en gaaammal bild hehe
jag är svarthårig liksom, hallå eller haha (den är från 09!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: