Hockeyfreaket

Du måste flytta på dig!

Kategori: Allmänt

Fredagnaaaatt, jag är uttråkad, lite halvtrött men ändå inte typ, säkert bara för att jag ska upp tidigt imon som jag inte kan somna tidigt ^^
Just nu lyssnar jag på "Du måste flytta på dig" vilket påminner mig väldigt mycket om förra helgen när jag å Pedut va på krogen hehe. Åh jag är sugen på utgång imon igen, bli sådär jobbigt full typ, haha patetiskt och känna så egentligen, men va sjuukt längesen jag var riktigt full och bara släppte alla hämningar typ hehe
Idag så har jag inte gjort så mycket egentligen, jag å mamma följde med pappa ner till stan efter han kommit hem från jobbet, och så åkte vi och hämtade en bil och sen fixade lite, sen åkte hon och jag till Nässjö å sen Eksjö, i Eksjö hämtade vi ett fikonträd som va typ två och en halv meter haha, och det menade mamma alltså att vi skulle få in i min volvo, haha good luck, welcome to the djungle typ xD såg lite ut som att vi satt i det där fram iaf, ja käranån, pappa skickar alltid iväg oss på så roliga saker, och alltid är det nånting som ska krångla å jävlas liksom hehe, men tillslut kunde vi ta oss hem iaf :P

Börjat messa lite med en "gammal vän" kan man väl säga, känns lite speciellt måste jag säga, får väl se om det händer nåt mer på den fronten framöver...

Nehe, ska sätta på nån lugn film eller nån musik nu som jag kan somna till, godnatt!
Ett sånt här träd, fast rätt mycket högre hämtade vi idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: