Hockeyfreaket

......

Kategori: Allmänt

Igår så var det så kallad "månadsdag" för mig och Salle, vart tillsammans i 3 månader, rätt sjukt om jag får säga det själv, här va liksom "singelförevigttjejen" som nu har ett förhållande som funkar, nackdelen med mig är att jag av nån anledning blir sjukt trött på honom om vi pratar varje dag och träffas en massa, orkar inte det. och nu när han är i Sthlm och Gävle och jag är själv så mår jag ganska bra, lite halvelak och svarar väl inte alltid då han messar, men jag behöver va själv, har till o med börjat stänga av telefonen och skiter i fb/msn, lever bara på nätterna, hamnat i sömnproblemsträsket igen, inget kul, är verkligen skittrött men på nätterna så går tankarna runt runt runt, går inte sova.. går igenom alla händelser från förra året, det lilla som hänt i år. att jag känner mig så sjukt långt ifrån mina vänner, har aldrig känt mig såhär ensam innan. känner mig utanför. ledsen. ständigt irriterad. nerstampad. krossad. värdelös.
var väldigt längesen jag kände mig såhär nere, för har trots all skit mått rätt bra i vissa stunder. men nu, tårarna har tagit slut. vill bara lägga mig på golvet och skrika.
godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: