Hockeyfreaket

Here we go again!

Kategori: Allmänt

Haha bara för att Frida ville och för att jag haft lite blogglust det senaste så tänkte jag ta å försöka skärpa till mig med detta och skriva lite då och då. Så nu hoppas jag på kommentarer från dig också Fritjof!
Iaf så är det rätt skönt att va hemma igen så är Frida, min sovkompis redan saknad, å fyfan vilken resa hem igår, den ville aldrig ta slut och det var antagligen bara sniglar ute och körde för fort gick det då fan inte ^^
I Svinesund lite efter gränsen så stannade jag och Petra och shoppade, usch vad pengar som spenderades!
Sen drog vi hemåt och tänk er oss två, gammal nostalgisk musik, vi sjöng konstant från Vestby till Jönköping, man kan säga att halsen va trött sen haha
Släppte Petra hemma hos henne och sen stack jag till brodern en sväng, men stack nästan hem direkt igen, och möttes av några ylande hundar och en väldigt skrikig häst hehe, så några har ju saknat mig iaf :P
Släpade in allt från bilen och sen gick jag bara och la mig och glodde på datorn, orkade inte fixa nån mat trots att jag va hungrig. Och har sovit väldigt gott inatt med vovve som sällskap å allt, ska snart iväg till moster en sväng och lämna nåt med mamma och Leah, sen ska jag fixa lite inför helgen eftersom vi drar iväg ett gäng till Ullared imon och ska sova där, woho! :D
Lånar några bilder från Frida sålänge för pallar inte lägga in mina just nu, ska dra ner och käka och kanske skriver lite mer ordentligt senare ikväll om helgen :)
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: