Hockeyfreaket

Mmm ♥

Kategori: Allmänt

Tjena igen!
Har vart hemma en stund nu, handlade lite i Aneby och va förbi moster en sväng sen som sagt.
Satt och läste lite på min blogg innan och insåg att det hänt en del sen sist, jag dumpade ju Salle torsdagen efter påsk, och han har verkligen bevisat vilken jävla idiot han är nu, fyfan känner mig så äcklad av honom ^^
Och D ska bli farsa, det är jag fortfarande chockad över och jag är inte helt hundra på om det är sant eller inte, men tror ändå att det är det faktiskt, ja käranån, stackars barn haha.
Har ju börjat med LCHF också, vilket funkar väldigt bra för mig, fattar typ inte hur folk kan bli sjuka av det, för det funkar verkligen, men man är väl olika från person till person.
Asså imon är det ett helt år sen mormor dog och sen jag gjorde min armtatuering, helt sjukt vad tiden går, men samtidigt känns det som min tattoo suttit där hela livet så det är nog meningen att den ska va där, min älskade lilla plutt 
Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, ska nog mest slappa och slänga ner vad jag ska ha med mig imon ^^

Tänkte glo på en film eller nåt nu, hade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: