Hockeyfreaket

JH ♥

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Usch är så sjukt seg idag, sov till tio typ, sen stack jag iväg till badet, höll fan på att somna i bassängen haha, sen åkte jag hem igen och har typ bara suttit framför datorn, har inte orkat med nånting idag ^^
Och för nån timme sen så var Hero ute och då märkte jag att han började skälla å han "lät förbannad" eller vad man nu ska säga, och när jag tittade ut genom mitt fönster så märkte jag att Jasmine i hagen verkade lite orolig och tittade väldigt mycket utåt vägen, och jag går ner och ut och ser att Hero sitter helt fokuserad, han märker knappt att jag kommer ut liksom, och sen bara rusar han iväg ut på åkern, och när jag går däråt så står det två jävla tjurkalvar på åkern, skrek som en idiot på Hero och tillslut kom han tillbaka, och tjurarna va påväg mot oss, så in med Hero på altanen medans jag springer in och upp för å hämta mobilen, gick tillbaka ut och märker att dom är påväg ner mot ån, och får inte tag på ägaren, och tillslut drar dom ner mot skogen, alltså inte mitt problem längre haha xD
I helgen så har jag vart i Ullared med mamma, Helena, Annika, Frida, Sofie, Sandra och Natta, vi sov över i dom stugorna på campingen där, jättefin stuga hade vi :) va jättetrevligt!
Sen på lördageftermiddagen så lämnade Helena och dom av mig hos Petra, sen på kvällen skulle vi sticka till Björnholmen och kolla på Drängarna, va jättekul, lite besviken dock, för Drängarna spelade bara 40 min..
Sen skjutsade jag å Petra hem Helena, Frida och Mathias, sen åkte vi hem till mig och sov :P
Igår så var jag i kyrkan med mamma, Helena, Marcus och Colin och kollade på Albin och Moas avslutning för lördagsgruppen ^^
Tänkte lägga upp lite bilder nu  tänkte jag, bättre sent än aldrig liksom hehe
Ska lägga till att jag precis fick reda på att det var mellan 10-15 tjurar lösa idag, thank god för att det bara va två här hemma, annars hade jag nog fått panik haha xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: